Photo Detail

unknown


Plane type: unknown
Airport: Off airport
Airline: Not specified
Registration: Unknown
Author: Czech Airlines
Date taken: 2011-06-23
Number of ratings: 0×
Number of views: 6406×

Description:

23.06. Czech Airlines and Etihad Airways celebrating new codeshare agreement and opening new Czech Airlines service from Prague to Abu Dhabi (4x weekly by A319 effective 21.09.2011).

AKT



The albums in which the photo is places

Category:

More photos of


Comments



Thomas44 - unsigned guest (...167.210...)
2011-07-18 21:42

:D to bych letěl taky :D

tomas.v - unsigned guest (...208.84...)
2011-06-29 21:39

Kdyby Dvorak rekl ze ta ceska letuska bude na vetsine letech do Abu Dhabi tak si myslim ze letadlo se zaplni ze 100% ;-))

Kilo Hotel - unsigned guest (...162.1...)
2011-06-28 23:59

xxx: Malev a 777? Prosim? :D
A vůbec celý příspěvek se mi zdá poněkud...no...mimo mísu.

xxx - unsigned guest (...212.14...)
2011-06-28 17:47

LOT bude mit 787, Malev 777... A tady nam KOTLETA - mafian Psi decka Charlie slinta a meze medik. A-330 pro Trsatkove airlines... Ptam se, Uz probehlo vyberove rizeni... Tak proc u nej dochazi k erekci pri A-330. Proc delal slavobranu pri prvnim letu A-330 z JFK... Boze, probudte se uz.

Petr - unsigned guest (...162.227...)
2011-06-28 12:57

Už aby ta agónie ČSA skončila. Alespoň ušetříme nebo budeme muset později ještě zachraňovat Letiště Praha... :-(

marek - unsigned guest (...208.165...)
2011-06-27 01:45

zpatky na stromy! JFK se nevyplati, Delta vi sve. Dubaj? Abu Dhabi? Cesta na stredni vychod? Prestizni destinace CSA jsou v pytli. Emirates vedi sve. Nejspis proto zvysili frekvenci a zmenu typu. Pratele, nekdo za tyhle veci dostal neskutecny prachy. Robert: ty zamestnanec jsi, a to presne na tech mistech, ktere jsou bezednou studnou na penize.

Tomáš - unsigned guest (...185.52...)
2011-06-26 16:48

Gurčan: Ale to já přeci vím, že může být jiná kofigurace sedadel, ale otázkou je, zda bude jiná, než je běžná u ČSA. A pokud by byla stejná, pak tuto linku nevyužiji nikdy. Uvidíme.

AC - unsigned guest (...102.226...)
2011-06-25 23:40

K úvaze velikost letadla - pohodlí: mám zkušenost s OK-NEO do Almaty. Sedačky stejné jako v jiných typech u jiných dopravců, letí to stejně ryhle jako cokoli jiného, ale ta klaustrofobie - je asi o chloupek větší, alespoň tak jsem to vnímal.Více sil než let vás stojí diskuse s inteligentem při celním a pasovém odbavení po příletu. Takže asi tak.

markwald - unsigned guest (...213.51...)
2011-06-25 23:04

Tak soudruzi se nám probrali a zjistili že existuje middle east. V devadesátých letech se tam lítalo o stošest - Dubaj,Bahrajn,Kuwait,Abu Dhabi a vytíženost byla slušná. Pravda,s TU5 to nebyla úplná idylka ale byla jiná doba. My posádky jsme byli spokojeni, protože byly hezké pobyty.Dneska s A319 do AUH mi přijde jako masochismus, business klientelu tam nedostanou a homolkovi stejně budou lítat s cestovkou do DXB s TVS což je taky masochismus.

Gurčan - unsigned guest (...81.16...)
2011-06-25 15:52

to Tomáš: Jak souvisí typ letadla s místem na nohy? Jsou B777 v uprave sardinkárna, kde je to strašné a naopak některé aerolinky mají v narrowbody jako je A320 family velké rozteče. Fascinuje mě, jak si spousta lidí myslí, že větší letadlo je automaticky pohodlnější...

65 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details