Typ letadla: | L410UVP-E |
Letiště: | Brno (BRQ/LKTB) |
Společnost: | Van Air Europe (VAA) |
Registrace: | OK-VAA |
Autor: | David410 |
Datum pořízení: | 12/2011 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 7295× |
Zkušební instalace motoru PT6A-42 a vrtule AV-725.
ten motor vypadá mnohem jednodušeji než M601 když se podívám na tady toto a M601 tak se mi chce smat :D vypada mnohem jednoduseji :D aspon na obrazku nevim jak to bude v realu :D
Stručně ke zvídavým otázkám: bohužel musím souhlasit s "technikem", kvalita, ceny, support atd. současných motorů M601 jsou jedním z hlavních důvodů, proč projekt instalace PT6 na L 410 vznikl. Stojí za ním firma AEROSERVIS, resp. její DOA, jde přesně o motor PT6A-42, pětilistá vrtule Avia Propeller AV-725 v jednočinné verzi byla logickou volbou, je to nástupce současné V510. To, co je na obrázku, je ověření kompatibility nového motorového lože, závěsů na křídle, motoru, vrtule. Motor je běžný sériový kus (žádná maketa), vrtule funkční prototyp jednočinné verze.
Spis co ten PT6A dela v te L-410UVP. Porad cekam ,kdy to nekdo rozlouskne.
ze ma vrtule vic listu neznamena, ze ma vetsi tah nebo lepsi ucinnst...nejucinejsi by byla jednolistova vrtule, kdyby neexistovala dalsi omezeni jako hluk a podobne
zajima me proc nepouzivat vrtule s 6 listy? neni to ekonomictejsi/vykonejsi?
A co takle nějaké informace speciálně o této konkrétní modifikaci, která jak si všímám neprobíhá v Kunovicích?
Díky.
moig15: Jo jo, je to smutný ale máš pravdu. Dělám s novýma 601 a kvalita je horší a horší...
David410: Neposlal bys mi na sebe nejaky kontakt? ICQ, Skype, email? Rád bych se na pár věcí poptal. xy@seznam.cz
No bylo na čase se opět vrátit k PT6 v L410,po tom co Watrovku zmrvili američani.............Joo dělal jsem ve Waltrovce ještě v Jinonicích,to byli časy.Ale teď to je dokurvený hrozně,šílená kvalita motorů-sype se to pod rukama.
Celkem 9 záznamů
Copyright © 1999-2025 planes.cz | Redakční systém
Nevíte, jak dopadla přestavba L410 s tímto motorem? Je to certifikované. Létá to někde?